ايمان جمالي و روياي فينال

آغاز مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مردان اروپا

فردا شنبه 1393/3/10 شهر کلن آلمان شاهد برگزاری دو بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مردان اروپا خواهد بود.ابتدا تیمهای وزپرم مجارستان و کی یل آلمان رو درروی هم قرار خواهند گرفت که در این مسابقه ایمان جمالی بازیکن تیم وزپرم هم در صورت رفع آسیب دیدگی خود احتمالا به میدان خواهد رفت و اگر این اتفاق روی دهد او نخستین بازیکن هندبال ایران خواهد بود که دیدار نهایی لیگ قهرمانان مردان اروپا را تجربه خواهد نمود.سپس در دیگر بازی هم تیمهای بارسلونای اسپانیا نایب قهرمان فصل گذشته مقابل فلنزبورگ آلمان صف آرایی می کند.شایان ذکر است تیمهای برنده روز یکشنبه  در دیدار نهایی و تیمهای بازنده هم همان روز برای کسب مدال برنز و مقام سوم برابر هم قرار می گیرند.

 

دیلم به مرحله دوم مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی ایران صعود کرد

سیزدهمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی باشگاه های ایران در بندرعباس با صعود 6 تیم به مرحله دوم این رقابت ها پیگیری شد.

به گزارش شالو به نقل از ایرنا، با برگزاری دیدارهای سومین روز این رقابت ها در پایان مرحله گروهی، تیم های فولاد مبارکه اصفهان، هیات کیش، و نایبند بندرعباس از گروه نخست و تیم های پیام صنعت اصفهان، هیات دیلم و پالایش نفت آبادان از گروه دوم صعود کردند.

سیزدهمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی ایران از پنجم خردادماه در بندرعباس با شرکت 11 تیم در دو گروه 5 و 6 تیمی آغاز و روز یکشنبه دهم همین ماه به پایان می رسد.

در گروه نخست این رقابت ها تیم های تاواکه برازجان، فولاد مبارکه اصفهان، نایبند بندرعباس، هیات هندبال میناب و هیات هندبال کیش و در گروه دوم تیم های پیام صنعت فولاد سپاهان اصفهان، پالایش نفت آبادان، فولاد آلیاژی یزد، ملوان بندرعباس و هیات دیلم و هیات جاسک حضور دارند.

رقابت های منطقه شمال نیز ماه آینده به میزبانی استان مازندران برگزار می شود. چهار تیم برتر هرمنطقه ضمن صعود به مرحله نهایی سال آینده درنخستین دوره لیگ هندبال ساحلی باشگاه های کشور شرکت خواهند کرد.

 

برای این همه همت واژه ای نمی توان یافت


صعود شیران ایران به جام جهانی قطر


تیم ملی ایران با تساوی 30بر30 مقابل میزبان بازیها بحرین برای اولین بار به جام جهانی کرد. درپایان بازی که بازیکنان و تماشاگران بحرین سرتاپا آماده شکست ایران بودند بازیکنان ما در لحظات پایانی با زدن گل تساوی ، و کسب یک امتیاز از این دیدار ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی برای نخستین بار به جام جهانی راه یافتند .شهد شیرین پیروزی گوارای وجودتان دلاوران ایران زمین .







گذارش کامل بازی در ادامه ی مطلب...   .

ادامه نوشته

برنامه کامل مسابقات هندبال جام ملت‌های آسیا

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری طبنا؛ ديدارهاي شانزدهمين دوره مسابقات هندبال قهرماني مردان آسيا اعلام شد و شاگردان رافائل در نخستين گام بايد به مصاف کره‌جنوبي، قهرمان 9 دوره گذشته اين مسابقات بروند.

در گروه نخست اين مسابقات تيم‌هاي ايران، ازبکستان، کره‌جنوبي، چين، عربستان و بحرين و در گروه دوم هم تيم‌هاي عمان، امارات، کويت، عراق، ژاپن و قطر حضور دارند.


برنامه ی کل مسابقات را در ادامه ی مطلب ...

ادامه نوشته

امید زیادی برای جهانی شدن داریم

ملی پوش هندبال عنوان کرد

الله کرم استکی درمورد شرایط تیم ملی هندبال ایران در آستانه اعزام به مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: شرایط اردوها خوب است؛ هرچند که کمی دیر کارمان را آغاز کردیم، اما اوضاع خوب پیش می‌رود. شرایط مالی فدراسیون کمی نامناسب است و حتی حقوق بازیکنان و بخش زیادی از هزینه اردو را هم باشگاه ثامن می‌دهد.وی با بیان اینکه وزارت ورزش دیگر به فکر هندبال نیست، افزود: هندبال مانند کودک سر راهی شده و کسی به آن توجه نمی‌کند. تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و در مرحله اول حدود 30 بازیکن به اردو آمدند و تست دادند.

http://irhf.ir/public/sites/default/files/%D8%A8%DB%8C%D8%A8%D8%B3%D8%B3%D8%A8%D8%B3%D8%A8%D8%B3.jpg

ادامه نوشته

 مسابقات هندبال جام ملت‌های آسیا قرعه کشی شد/ کار سخت ایران

این رقابت‌ها از سوم بهمن‌ماه در بحرین آغاز خواهد شد که 3 تیم نخست این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات جهانی 2015 را کسب خواهند کرد.


مراسم قرعه‌کشی مسابقات هندبال جام ملت‌های آسیا برگزار شد.

به گزارش ایلنا،  پس از قرعه‌کشی مسابقات هندبال جام‌ملت‌های آسیا تیم ملی هندبال کشورمان در گروه اولاینرقابت‌ها قرار گرفت تا تقریبا در گروهی دشوار کار خود را در این مسابقات پیگیری کند.

این رقابت‌ها از سوم بهمن‌ماه در کشور بحرین آغاز خواهد شد که 3 تیم نخست این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات جهانی 2015 که قرار است به میزبانی قطر برگزار شود را کسب خواهند کرد.

گروه‌بندی این رقابت‌ها به این شرح است:

گروه اول: ایران، کره‌جنوبی، عربستان، ازبکستان بحرین و چین

گروه دوم: قطر، امارات، کویت، ژاپن، عراق و عمان

مسابقات هندبال ساحلی جوانان کشور 2

گزارش تصویری اولین دوره ی مسابقات هندبال ساحلی جوانان قهرمانی کشور در بوشهر


تصاویر بیشتر در ادامه ی مطلب...

ادامه نوشته

مسابقات هندبال ساحلی جوانان کشور به قهرمانی طلائی پوشان سپاهان انجامید

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی باشگاه فولادمبارکه سپاهان، نخستین دوره رقابت‌های هندبال ساحلی جوانان پسر کشور که باشرکت ۱۰ تیم و از روز سه‌شنبه ۱۲ آذرماه در بوشهر آغاز شده بود، صبح دیروز با قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به اتمام رسید و تیم‌های نوید فلز بوشهر و هیأت هندبال نجف‌آباد به ترتیب دوم و سوم شدند. 

گفتنی است؛ این مسابقات که در پایگاه مسابقات هندبال ساحلی بوشهر آغاز شده بود پس از انجام ۲۸ بازی دیروز جمعه به اتمام رسید. 



در پایان خاطرنشان می‌شود: در دیدار رده‌بندی هم تیم‌های مرودشت و هیأت هندبال نجف‌آباد اصفهان با هم روبه‌رو شدند که در این بازی تیم هیأت هندبال نجف‌آباد اصفهان در ضربات پنالتی به برتری دست یافت و مقام سومی این مسابقات را از آن خود کرد. در دیدار جذاب نهایی هم که در وقت قانونی به تساوی رسید، تیم هندبال فولاد lمبارکه سپاهان اصفهان توانست در ضربات پنالتی بر حریف خود چیره شود و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

بوشهر میزبان اولین دوره رقابتهای ساحلی جوانان

16 تیم در جدال با یکدیگر

از روز دوشنبه  1392/9/11 و با حضور 16 تیم زنگ آغاز نخستین  دوره رقابتهای ساحلی جوانان در بوشهر به صدا در خواهد آمد.مراسم قرعه کشی و برنامه بازیهای روز نخست فردا در این استان انجام می شود.لازم به ذکر است بازیها تا روز جمعه 1392/9/15 به طول خواهد انجامید.

پیروزی تیم هندبال نونهالان دیلم در دیدار دوستانه

تیم هندبال نونهالان  بندر دیلم در یک بازی دوستانه در تاریخ 1/9/1392 به مصاف تیم هندبال نونهالان برازجان در سالن امام خمینی این شهرستان رفت و موفق شد با نتیجه ی 20 به 16 بر حریف خود پیروز شود


578458_234614180021879_2025363561_n.jpg