هندبال مدرن

هندبال مدرن

این وبلاگ تلاش دارد ورزش هندبال را بهتر علمی تر به علاقه مندان معرفی کند وباعث افزایش سطح آگاهی مربیا وورزشکاران شود.امید است با کمک شمادوستان این امرمحقق گردد
هندبال مدرن

هندبال مدرن

این وبلاگ تلاش دارد ورزش هندبال را بهتر علمی تر به علاقه مندان معرفی کند وباعث افزایش سطح آگاهی مربیا وورزشکاران شود.امید است با کمک شمادوستان این امرمحقق گردد

پیام آرسن ونجر(ونگر)به مربیان جوان

پیام آرسن ونجر(ونگر)

مربی آرسنال قصد بازنشستگی ندارد

به مربیان جوان

عاشق و دیوانه فوتبال باشید
شور و اشتیاق در کار خود داشته باشید
تلاش کنید با بازیکنان دوست باشید
دائم فکر کنید که چگونه می توانید روز بعد زمینه را برای پیشرفت خود تیم وبازیکنان مهیا کنید.

                  مربی با کیفیت مربی است که

                  عاشق کار مربیگری باشد  و هدفش را خدمت رسانی و پیشرفت بازیکنانش را بهترین پیروزی  بداند.

 

                  در هر لحظه برای افزایش دانش فنی خود بکوشد و دل به بردهای گذرا مبندد.

                   موفقیت برایش سلامتی (جسمی و روانی) و فراگیری بهتر فوتبال بازیکنانش باشد.

              تعریف نتیجه چیست؟

              بردن یا باختن در انتهای بازی  از نظر تعداد گل خورده و زده.

 

               قهرمانی در یک دوره مسابقات(نتیجه کلی).

              پیشرفت اخلاقی و فنی بازیکنان از بازی تا بازی .

              معرفی استعداد های جدید  برای آینده فوتبال.

 

              در کل با برد  زمین را ترک کردن ،بد نیست فقط نباید هدف نهایی  برد به هر قیمتی باشد

مربیگری موفق ورزشی و ارتباط مؤثر

مربیگری عبارت است از هنر بهسازی عملکرد دیگران، بدین معنی که مربیان با ارائه تکنیک‌ها به ورزشکاران، آنان را از جنبه‌های روانی و جسمانی برای اجراء مطلوب پرورش می‌دهند.

ادامه مطلب ...

آب کردن چربی شکم

انیمیشن حرکات ورزشی برای آب کردن شکم و صاف شدن شکم

ادامه مطلب ...

نوشیدنی های مفید برای قبل و بعد از تمرینات ورزشی

در طول تمرینات ورزشی و بعد از آن، چه بخوریم تا تحمل عضلانی خود را افزایش داده و بر درد پس از تمرینات سخت ورزشی غلبه کنیم.
ادامه مطلب ...

هدف کلی آشنایی وشناخت ویژگی های مختلف علم تمرین است.

درعلم تمرین از کاربرد همه علوم مربوط به تربیت بدنی،به ویژه فیزیولوژی و ورزش ،برای آماده سازی ورزش کاران استفاده می شود.کاربرد همین علوم باعث شده تا برنامه تمرینی مناسب ارائه گردد.

تمرین ورزشی: به فعالیت با هدف منظم وبرنا مه ریزی شده ای گفته میشود که هدف آن بهبود عملکرد ورزشکاران است.

ادامه مطلب ...

عاشورا

در فرهنگ شیعی، به خاطر واقعه شهادت امام حسین (ع) در این روز، عظیم ترین روز سوگواری و ماتم به حساب می‌آید که بزرگترین فاجعه و ستم در مورد خاندان پیامبر (ص) انجام گرفته و دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) این روز را خجسته شمرده به شادی می‌پرداختند، اما پیروان خاندان رسالت، به سوگ و عزا می‌نشینند و بر کشتگان این روز می‌گریند.

امامان شیعه، یاد این روز را زنده می‌داشتند، مجلس برپا می‌کردند، بر حسین بن علی(ع) می گریستند، آن حضرت را زیارت می‌کردند و به زیارت او تشویق و امر می کردند و روز اندوهشان بود.

دین

از جمله آداب این روز، ترک لذتها، دنبال کار نرفتن، پرداختن به سوگواری و گریه، تا ظهر چیزی نخوردن و نیاشامیدن، چیزی برای خانه ذخیره نکردن، حالت صاحبان عزا و ماتم داشتن و ... است.

در دوران سلطه امویان و عباسیان، شرایط اجتماعی اجازه مراسم رسمی و گسترده در سوگ اباعبدالله الحسین (ع) را نمی‌داد، اما هرجا که شیعیان قدرت و فرصتی یافته اند سوگواری پرشور و دامنه داری در ایام عاشورا به راه انداخته‌اند.

از قرن‌ها پیش عاشورا به عنوان تجلی روز درگیری حق و باطل و روز فداکاری و جانبازی در راه دین و عقیده، شناخته شده است.

حسین بن علی(ع) در این روز، با یارانی اندک ولی با ایمان و صلابت و عزتی بزرگ و شکوهمند با سپاه سنگدل و بی‌دین حکومت ستم یزدی به مقابله برخاست و کربلا را به صحنه همیشه زنده عشق خدایی و آزادگی و حریت مبدل ساخت.

عاشورا گرچه یک روز بود، اما دامنه تاثیر آن تا ابدیت کشیده شد و چنان در عمق وجدانها و دلها اثر گذاشته که همه ساله دهه محرم و بویژه عاشورا، اوج عشق و اخلاص نسبت به معلم حریت و اسوه جهاد و شهادت، حسین بن علی(ع) می گردد و همه، حتی غیر شعیه، در مقابل عظمت روح آن آزادمردان تعظیم می‌کنند.

امام حسین(ع) که به دعوت اهل کوفه از مکه عازم این شهر بود تا به شیعیان انقلابی بپیوندد و رهبری آنان را به عهده گیرد، پیش از رسیدن به کوفه، در کربلا به محاصره نیروهای ابن زیاد در آمد و چون حاضر نشد ذلت تسلیم و بیعت با حکومت غاصب و ظالم یزیدی را بپذیرد، سپاه کوفه با او جنگیدند.

حسین و یارانش روز عاشورا لب تشنه با رشادتی شگفت تا آخرین نفر جنگیدند و به شهادت رسیدند و بازماندگان این قافله نور، به اسارت نیروهای ظلمت درآمده به کوفه برده شدند. هفتاد و دو تن یاران شهید او، بزرگترین حماسه بشری را آفریدند و یاد خویش را در دل تاریخ و وجدان بشرهای فضیلت خواه، ابدی ساختند.

عاشورا در مقایسه با بسیاری از رخدادهای دیگر، حجم کمی از وقایع را به خود اختصاص داده و آغاز و انجام آن، در برهه ای کوتاه اتفاق افتاده است. اما یکی از حوادثی است که در طول تاریخ خویش، بیشترین توجه را به خود جلب کرده و علاوه بر نقش گسترده وتاثیر عمیق اجتماعی تاریخی خود، به صورت فرهنگی ویژه با ساختاری منحصر به فرد در آمده است.

ادامه مطلب ...

تعطیلی لیگ هندبال

لیگ هندبال تا ۲۸ بهمن درکما,اگر امسال هندبال لیگ  نداشت بهتر نبود؟؟؟؟؟؟ 

 آیا میشود با این بی نظمی وسردرگمی پیشرفت کرد؟؟ 

 

 

محرم

کربلا وعشق به خدا



ادامه مطلب ...

مهدی موسوی تنها نماینده اراک در تیم ملی

مهدی موسوی بازیکن تیم هپکو اراک که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی نوجوانان وجوانان ایران را در کارنامه دارد,دوباره به تیم بزرگسلان دعوت شد.لازم بذکراست تیم ملی خودرا برای مسابقات آسیایی آماده میکند.

ولی سوال ازفدراسیون اینست آیا حق هپکو در تیم ملی یک نفر است

غلامعلی اکبرآبادی مربی تیم ملی نوجوانان شد

جناب آقای غلامعلی اکبرآبادی انتصاب شایسته جنابعالی را بعنوان مربی تیم ملی نوجوانان صمیمانه تبریک میگویم وآرزومندم شما را درسمتهای بالاتر ببینیم. 

تیم نوجوانان خود رابرای بازیهای آسیایی قطر آماده میکند

باخت باور نکردنی هپکو در مقابل کازرون

کازرون با تماشاگران پر شورش وحامیان مالیش هپکو را برد.