هندبال مدرن

هندبال مدرن

این وبلاگ تلاش دارد ورزش هندبال را بهتر علمی تر به علاقه مندان معرفی کند وباعث افزایش سطح آگاهی مربیا وورزشکاران شود.امید است با کمک شمادوستان این امرمحقق گردد
هندبال مدرن

هندبال مدرن

این وبلاگ تلاش دارد ورزش هندبال را بهتر علمی تر به علاقه مندان معرفی کند وباعث افزایش سطح آگاهی مربیا وورزشکاران شود.امید است با کمک شمادوستان این امرمحقق گردد

عکس

National team 

National team 

National team 

National team 

National team

نظرات 1 + ارسال نظر
صابر محمدی چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:59

سلام خدمت اقای سمیعی وبلاگتون عالیه ومطالب خوبی هم داره من یه بازیکن هندبال هستم دوست دارم با هم درباره ی تمرینات با شما تبادل نظر کنم

سلام آقا صابر در خدمتتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد