هندبال مدرن

هندبال مدرن

این وبلاگ تلاش دارد ورزش هندبال را بهتر علمی تر به علاقه مندان معرفی کند وباعث افزایش سطح آگاهی مربیا وورزشکاران شود.امید است با کمک شمادوستان این امرمحقق گردد
هندبال مدرن

هندبال مدرن

این وبلاگ تلاش دارد ورزش هندبال را بهتر علمی تر به علاقه مندان معرفی کند وباعث افزایش سطح آگاهی مربیا وورزشکاران شود.امید است با کمک شمادوستان این امرمحقق گردد

ساده اما بسیار مهم

94 راه برای تشویق ورزشکاران 

   

  ۹۴راه برای تشویق ورزشکاران که باعث روحیه گرفتن و بیشتر شدن انگیزه انها میشود که شامل کلمات و جملاتی مثل: - شما الان در مسیر درستی قرار دارید! شما آن را انجام دادید. فوق العاده! خوبه. شما امروز واقعا سخت کوشی کردید.شما در آن بسیار خوب هستید.آن در آینده ساده تر می شودو...که درمتن مقاله مشاهده میکنید . 

 

نویسنده: آکادمی مربیان امریکا ACA

 

راه برای تشویق ورزشکاران

1- شما الان در مسیر درستی قرار دارید!

2- شما آن را انجام دادید.       

3- فوق العاده!

4- خوبه.

5- درسته

6- شما امروز واقعا سخت کوش بودید.

7- شما در آن بسیار خوب هستید.

8- آن در آینده ساده تر می شود.

9- کار خوب

10- من خوشحالم که میبینم شما مثل آن کار می کنید.

11- این خیلی بهتره!

12- کاملا درسته!

13- من از نوع کار کردن شما در امروز افتخار می کنم.

14- امروز شما آن را خیلی بهتر انجام دادید.

15- شما فقط آن را بدست آوردید.

16- این بهترین کاری بود که تا به حال انجام داده اید.

17- شما دارید کار خوبی انجام می دهید.

18- همینه!

19- الآن شما آن را بدست آوردید!

20- این کاملا یک پیشرفته!

21- عالی!

22- من می دونستم که می توانید آن را انجام دهید.

23- تبریک می گم!

24- بد نیست!

25- کار روی آن را ادامه بده!

26- شما دارید بهبود می یابید.

27- حالا شما آن را دارید!

28- شما سریع دارید یاد می گیرید.

29- برای شما خوبه!

30- نمی توانید بهتر از من آن را انجام بدهید.

31- به خودتان افتخار نمی کنید؟

32- یک بار دیگر شما آن را بدست خواهید آورد.

33- شما واقها کار مرا لذت بخش کرده اید.

34- آن راه درستی است که دارید انجام می دهید.

35- شما دارید هر روز بهتر می شوید.

36- شما آن زمان آن را انجام دادید.

37- نسبتا بد نیست!

38- هدف خوبیه

39- شما چیزی را از دست نداده اید!

40- وای (WOW)

41- این راهشه!

42- کار خوب خود را حفظ کنید!

43- فوق العاده!

44- الان هیچ چیز نمی تواند شما را متوقف کند.

45- این راهی است که باید آن را انجام بدهید!

46- شورانگیز و مهیج!

47- امروز شما آن را در مغز خود قرار دادید.

48- این بهتره!

49- این کار درجه یک بود!

50- بسیار عالی

51- این بهترین تا به حال بود!

52- شما فقط در آن مسلط شده اید!

53- بی نقص!

54- آن بهتر از هر زمان دیگری بود!

55- خیلی بهتر است!

56- خارق العاده!

57- شما باید تمرین داشته باشید!

58- شما آن را خیلی خوب انجام دادید!

59- خوب

60- اجرای خوب

61- شما واقعا قصد دارید به جاهای بهتر برسید.

62- برجسته!

63- خارق العاده

64- عظیم

65- این همان طوری است که باید کنترلش کنید!

66- این همانی است که من به آن کار خوب می گویم.

67- این فوق العاده است.

68- راه درست است!

69- شما واقعا بهبود یافته اید!

70- شما به زیبایی انجام دادید.

71- بسیار عالی!

72- خوب به خاطر سپردید.

73- بدون چک وچونه آن را گرفتید!

74- مطمئنا شما امروز آن را به خوبی انجام دادید.

75- آن را ادامه بده.

76- تبریک می گم. شما آن را به درستی گرفتید.

77- شما امروز خیلی زیاد کار کردید.

78- خوب به خودت نگاه کن انجام بده.

79- من خیلی به شما افتخار می کنم.

80- حیرت آور

81- من این را دوست دارم.

82- به راه افتادید!

83- حالا شما آن را به دست آورده اید.

84- شما دارید خوب انجام می دهید.

85- فکر خوب.

86- شما واقعا دارید خیلی یاد می گیرید.

87- قصد خوب

88- من هرگز کسی را ندیدم که از این بهتر انجام بدهد.

89- تلاش خود را ادامه بده.

90- امروز از خودت خارج و بهتر شدی.

91- آفرین بر شما

92- من فکر می کنم در حال حاضر شما آن را گرفته اید.

93- آن یک دختر/پسر خوب است.

94- کار خوب، (اسم شخص)

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:13

استفاده کردیم. ممنون

جوادحسنی یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:30 http://www.handballelordegan.blogfa.com/

با سلام مرسی که به ما سر زدید آره وبلاگ ما بومیه انشالله در صددیم که سایتش کنیم و از بومی درش بیاریم وب شما بسیار زیباست ما رو لینک کنید تا ما هم شما رئ با کمال افتخار لینک کنیم.مرسی

صالحی دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:47 http://-

lمطالبتون عالی عالی عالی هستش لطفا برای من مطالب جدیدو ایمیل کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد