هندبال مدرن

هندبال مدرن

این وبلاگ تلاش دارد ورزش هندبال را بهتر علمی تر به علاقه مندان معرفی کند وباعث افزایش سطح آگاهی مربیا وورزشکاران شود.امید است با کمک شمادوستان این امرمحقق گردد
هندبال مدرن

هندبال مدرن

این وبلاگ تلاش دارد ورزش هندبال را بهتر علمی تر به علاقه مندان معرفی کند وباعث افزایش سطح آگاهی مربیا وورزشکاران شود.امید است با کمک شمادوستان این امرمحقق گردد

افتخار هندبالی

نوروز ۹۲ با حضور علیرضا حبیبی برگزار می‌شود
 
ضیافت مجارستانی‌ها به پاس درخشش لژیونر ایرانی  

به گزارش ایمنا، اوایل سال جاری بودکه ایمان جمالی هندبالیست جوان اصفهانی و ازشاگردان علیرضا حبیبی مربی سرشناس هندبال ایران بعنوان اولین لژیونرایرانی به سرشناس ترین تیم اروپایی پیوست. باشگاه وسپرم مجارستان که در لیگ اروپا هم حضوردارد، این جوان ایرانی را به جمع بازیکنان خود اضافه کرد. جمالی درلیگ مجارستان که از حرفه ا ی ترین لیگهای دنیاست، تاکنون، ۷۲ گل و در لیگ اروپا نیز ۱۹ گل برای تیمش به ثمر رساندهاست که این درخشش برای یک بازیکن ۲۱ ساله عالی است.
درخشش ایمان جمالی باعث شده تا باشگاه وسپرم، علیرضا حبیبی سرمربی تیم ثامن الحجج مشهد ومربی تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران و مدرس فدراسیون جهانی هندبال را به عنوان میهمان ویژه برای شرکت دریک مراسم تجلیل به که در حساس ترین بازی جام باشگاههای اروپا به میزبانی این تیم در شهر وسپرم مجارستان برگزار می شود دعوت کند تا از زحمات وی درخصوص جذب این بازیکن تقدیر به عمل آورد.
برهمین اساس حبیبی، طی روزهای یکم تا هشتم فروردین ماه به مجارستان خواهدرفت.
لازم به ذکراست درحال حاضر علاوه بر جمالی که درلیگ مجارستان بازی می کند، الله کرم استکی ومیلائ مسائلی دیگر هندبالیست های اصفهانی هم درلیگ هندبال باشگاههای قطر که از لیگ های معتبر آسیایی است حضوردارند.
همچنین سال گذشته باشگاه الشمال قطر ازعلیرضا حبیبی دعوت کرده بود که مورد قبول سرمربی اصفهانی تیم هندبال ثامن الحجج قرار نگرفت. حبیبی پیش از این نیز از آکادمی بین المللی هندبال دانمارک هم پیشنهاد همکاری داشت.
تیم هندبال ثامن الحجج مشهد که امسال با مربیگری علیرضا حبیبی برای اولین بار درلیگ برترهندبال باشگاههای کشورحضوریافته، درحال حاضر با ۲۲ امتیاز به همراه تیم های سپاهان اصفهان و ثامن الحجج سبزوار در صدر جدول رده بندی برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه حضور در باشگاههای آسیا تلاش می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد